CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

nuffnang

07 May 2011

Hari Itu Hari Ibu



Hari itu hari ibu dan juga hari kekasih aku....tentu laaa isteri aku. aku pun belum bagi sebarang hadiah kat isteri aku....sibuk sikit. Cuma sempat keluar makan dengan anak-anak. Tapi along tak ikut sebab ada exam kat usm. Kami makan kat sri sekinchan seafood

nanti .........malam sabtu nak keluar makan luar lagi. Anak aku si hawa sambut beddaynya yang ke 18. Katanya kat secret resepy kat kuala selangor. Tapi mahal betul makan sana.... mau beratus kalau berlima ........

namum demikian, semuanya untuk orang yang aku sayang di dunia ini.


kami minum air ni....



dah tau ...ib hanya makan nasi goreng dan telur bungkus



kalau angah ....bihun tom yam and sotong masak halia


air abah...minum aje..... nak jimat



anak abah....sarah


mama suap sara


abah


kan dah cakap...jangan kuat, jangan kuat


insan yang disayangi



SELAMAT HARI IBU DAN ULANG TAHUN UNTUK ISTERI TERCINTA DAN AWA
TERSAYANG

0 ulasan:

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...