CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

nuffnang

08 May 2011

Cikgu Sidah Dari Parit



Salam semua

sewaktu pesta buku kat PWTC tempoh hari...... 30. 04. 2011 isteri dan anak-anak aku pergi ke sana. Aku tak dapat ikut kerana berkusus kat Kem Permata, Alor gajah, Melaka. Tak cukup RM800 nak beli buku...... bulan ni ikat perut sikit.
Buku punya pasal.

Seronok betul anak-anak aku dan isteri aku dapat jumpa cikgu shidah dari parit, bergaya sakan habis.

Kenal ke kamu semua dengan cikgu sidah ni.... popualar sangat dia sekarang.

haaaa tengok dia punya youtube...sampaikan FBI jemput masuk dalam rancangan dia....

tengok------tengok laaaaa



tetap dengan gaya selambanya


manis ada....tapi ganas kata anak aku




padan ke ?????





0 ulasan:

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...