CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

nuffnang

06 February 2011

Program COMBI


COMBI ......ooooooooooooo COMBI



pertama kali aku dengar perkataan combi aku terus teringat cerita IBU MERTUA, filem P. Ramlee
nak tergelak.....
ikut aje laaaaa

sebenarnya ini adalah program yang diusahakan oleh pejabat kesihatan, daerah kuala selangor
untuk menangangi masalah nyamuk Aedes yang membawa penyakit deman denggi.
boleh mati oooooo
terutama denggi berdarah

nyamuk ini membiak melalui air bertakung yang jernih
dan dalam air yang sedikit pun boleh membiak

Taklimat dan penerangan telah di sampaikan oleh pihak
pejabat kesihatan daerah kuala selangor.

sekali aktiviti lawatan ke rumah....
kat umah aku ada 4 tempat pembiakan,
umah alias ada 1 tempat pembiakan
dan umah ali 1 tempat pembiakan

kejap aje budak kesihatan ni mencari.... dah kerja dia

apa-apa pun aku ucap terima kasih sebab bagi
ubat abate tu.....
aku pas lak kat kaum kerabat aku.
sama-sama nak idup


anak nyamuk (larva)


serius bini aku



ada tuuuu........................................
tak clear sangat


memang kerja depa


malas nak komen

0 ulasan:

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...