CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

nuffnang

06 February 2011

Merentas Desa ( SEMENSA 2011 )






awal awal minggu pertama lagi sekolah kami telah mengadakan latihan merentas desa.
berkat latihan yang sempurna dan pada 22. 01. 2011 kejohanan merentas desa peringkat sekolah telah diadakan.



sedikit coret-coret kejohanan


Untung berniaga
budak lapar dan haus




lawanya cikgu salwa
tapi aku tak lupa bila .........
orang di sisi aku tiba-tiba jatuh di jurang
tak boleh tolong
maaf kan aku
oh salwa..........................................salwa


masih lagi single



aku fokuskan gambar ni bukan pasal amoi ni malu
tapi
merentas desa pakai sweaiter dan topi
tak panas ke....
atau nak melawa
kakakakakakaka

anak aku IB
sumbangkan 2 mata untuk rumah kuning
kira ok laaaaa


possing abis dari umah hijau



jelir lidah......pas tu masukkan dalam
facebook

lupa pulak nama budak-budak ni
kecuali safika dan sahira...yeee ke ?



Tahniah.............
kepada pelajar kelas intragerasi yang turut serta
Puan Pengetua sedang memberi peransang
tapi tak nak join ke......
hehehehehe
sihatkan badan

0 ulasan:

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...