CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

nuffnang

08 June 2010

Terbang Malam


Sambung lagi pasal USM.

Memang laa pertama kali mendaftar sebagai pelajar baru.... semua aksited.... tentu pilih yang kow-kow aje. Tapi aku sudah dinasihatkan dek kawan-kawan utamanakan major dan minor sejarah dan sains politik. Ada kaitan dalam pembelajaran.... elektif suka hati tapi jangan yang taf-taf teruk nanti. Aku ok aje

Terbang malam bermula apabila nordin budak Simpang empat, perak dan ismadi dari camareon highland yang ambik paper kuantitif. Ini penting katanya dan paper branded. Nak belagak..... termasuk ayup sukani dari batu belah, klang. Belajar laaaa dan balik laa kami. taoi kata ayup ..alamak paper ni susah laaa.

Bila semester baru menjelma.... ismadi terkejut bahawa nordin dah kick paper kuantitif dan tertinggal laa dia. Memang tak boleh buat...asiggment tak buat, periksa kecil gagal dan exam besar pun gagal. Nordin selamat ...... sepatutnya nordin bagi laa tau kalau nak keluar daripada paper tu..... kesian ismadi. Dia kata dapat nasihat daripada isterinya.... dan di usm, kita boleh drop paper dalam tempoh 3 bulan...... sekarang nordin yang TERBANG MALAM tanpa pengetahuan ismadi.

ismadi lewat satu tahun daripada kami kerana kantoi satu paper....

0 ulasan:

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...